Trasig!

Har varit upptagen hela helgen och inte haft tid till att blogga, men det ska det bli ändringar på!

Fredag:
Åkte iväg till skolan men hade kortdag, så när jag kom hem vart det en powernap.
Sen gick jag iväg till maxi med Anna och köpte chooooklad.
Efter det kom Pernilla och vi gick ut och mötte upp Anton och Martin för att senare gå hem till Martin och kolla på idol.
Efter det gick jag och Anton hem till han och hade myspys!!

Lördag:
Låg och degade framför tv:n fram till 5 sen kom Issa och Amanda och vi började göra oss iordning.
Framåt 8 började vi röra oss utåt och den hände inte ett skit, kumla är förjävla dött!
Så efter många om och men kom Patrik och Molly och hämtade upp oss och vi åkte in på fest i örebro.
Kände inte en människa och var minst, men det var skit trevligt ändå.
Men upptäckte imorse att min cardigan hade blivit rosa.
Men är det fest så ÄR DET! :D

Söndag:
Vaknade för en stund sen och snart bär det av till min kusin och fira henne!
Efter det kommer antingen min PERNILLA eller så ska jag träffa mitt hjärta!
Nu väntar duschen så jag hör av mig senare!

over and out! / e'a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0