Träääning!

Får be om ursäkt för dålig uppdatering igen, men mitt internet har struuulat!
Igår umgicks jag med pernilla och var nere en sväng och hälsade på kumlaby.
Måste säga att det ser exakt likadant ut som skogstorp, så jävla fult!
Sen gick vi till jonte och satt och degade hela kvällen.
Vaknade imorse av att pappa kom och skrek att jag skulle vara hos tandläkaren om en timme,
så det vara bara att knalla upp och gå dit.
Missade första lektionen och andra började inte förräns 11 så jag gick hem och självklart somnade jag.
När jag väl hade stressat mig fram till skolan så berättar Jacquelin att lektionen var inställd och att nästa började 14.25 och på den lektionen var vi 4 stycken!

Nu ska jag precis springa och sätta på mig träningskläder för nu bär det av på cheerträning!

Over and out!/ e'a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0