Skolkort!

Världens mysigaste helg!
I lördags kollade jag på "I rymden finns inga känslor" med världens härligaste flickor!
Filmen var sjukt mysig och absolut värd att se!
Igår vart det deg framför tvn, hårfärgning och mys med Anton!
Sen bestämde mamma att jag hon och Anton ska på kryssning den 9 oktober, så just nu är jag överlycklig!
Men så kom det jag hatar mest, SKOLKORT!
Jag har seriöst inget att ha på mig och allt går åt helvete, DÖ!
Och nu måste jag gå och gör mig iordning för mitt tåg går om en timme!

over and out!/ e'a


Kommentarer
Postat av: jacquelin

är det du som är senil, vi var på bio i lördags ju!;D

2010-09-27 @ 16:14:26
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0