Min ängel!♥

AntonBorg säger:
jag har verkligen insett att du är den jag älskar! men jag ska sova, smsar snart älskling<3

Anton, jag vet inte ens vart jag ska börja. Efter allt vi gått igenom så finns det ingen som har stöttat mig som du. Du har alltid stått vid mina sida, tårkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig. Du är den största lyckan i mitt liv och utan dig är jag inget! Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord. Men du är och förblir min ängel på jorden och inget kan ändra det. Jag älskar verkligen dig! ♥


Kommentarer
Postat av: sandra hellsing

Ni är för söta !<3

2010-09-08 @ 12:16:47
Postat av: sandrahellsing

Ni är för söta !<3

2010-09-08 @ 12:17:23
Postat av: sandrahellsing

Ni är för söta !<3

2010-09-08 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0