Happyface!

Tänk vad hela livet kan bli bra med bara några tuggor mat!
Haha, nu ska jag iaf göra mig iordning lite och sen kommer Amanda och Pierre förbi.
Imorgon ska duktiga jag träna och mysa med mitt hjärta ist för att gå på karrofesten och supa satan!
Men jag kan säga att det tar emot sååå sjukt mycket!!
Men det tar vi igen på fredag flickor, right? ;)
Jag är så sjukt taggad så det finns inte!
Nu ska jag nog ta och springa av mig lite lycka, dock bara ett varv runt huset men det får bli dagens trnäningspass ;)

Pusssssssssss! / e'a

Ge mig sommar och värme!


Kommentarer
Postat av: jacquelin

för er som vill veta är det min finaste vän emelie, och på fredag taggar 10 TJEJER till ordentligt!:D<3<3

2010-09-29 @ 21:33:24
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0