Gårdagen!

Shoppingturen med mamma gick inte precis som väntat!
Hittade verkligen ingenting, så det enda som försvann ur hennes plånbok var lite pengar till mcd!
Så då hade jag en lycklig mamma, med ett VÄLDIGT surt barn!
Efter marieberg åkte vi till en maskeradbutik i örebro.
Alltså dom har allt du kan tänka dig och jag skrattade så jag håll på att börja gråta när lotta började klä på sig alla möjliga dräckter!
Sist av allt åkte jag hem till välrdens bästa anton och låg och mös hela kvällen lång!
/ e'a


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Jag såg att du hade varit på en maskerad affär i Örebro... Jag skulle uppskatta massor om du skulle kunna tala om vad den heter och vart den ligger? :) Tack så mycket!

2010-11-03 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0