Bambi på hal is!

Självklar börjar min morgon med att jag halkar,
hade jätte brottom till tåget och så fort jag kommer utanför dörren
 så halkar jag och ramlar rätt på rumpan!
INTE OKEJ!
Efter skolan gick jag på stan med jacquelin och vi gick nog i varenda affär för att leta efter ett svart pannband
hon hittade till slut ett på åhlens och jag ska nog beställa ett ifrån gina!
Självklart får man inte en enda lugn stund, så fort jag kommer hem tvingar elin med mig till gc för att hon skulle köpa pizza. Så nu sitter hon här och har snart ätit upp hela pizzan och jag får inte smaka! :(
Men nu börjar ph igen!
Hör av mig sen!
/E'a
Den här i svart klickar jag förmodligen hem imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0