Underbar dag!

En underbar dag med familjen Borg!
Först vart det god mat och sen massa tjejsnack eftersom anton försvann in i duschen.
Sen åkte vi vidare till odensbacken där jag mötte på en del av deras släktingar.
Vi kollade på när hans mammi och massa andra sjöng, det var såå fint!
Men efter att ha suttit på en bänk i 3 timmar hade man träsmak i röven!
Men det var det värt, eller hur anton?!
På vägen hem höll vi nästan på att köra in i en älg och eftersom anton somnat vart han nog ganska livrädd när han hörde hans mammas skrik ;)

Anton, jag vill bara passa på att tacka dig för allt du har gjort och fortfarande gör!
Du är en sån stor del av mig och jag vet inte vart jag skulle vara utan dig.
Du är och förblir min ängel på jorden och vad som än händer så kommer jag alltid älska dig!
♥♥♥♥♥♥

Emelie Andersson ♥ Anton Borg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0