Höstlov!

Ni får ursäkta att jag har varit dålig med bloggandet, men både jag och min dator gick på höstlov ett tag!
Men nu är jag tillbaka och ska hålla er uppdaterade resten av lovet!
En liten snabbrepris om vad som hänt:

Fredags:
 Åt mat med släkten, umgicks med folk och hjärtat sov här!

Lördags:
P-A-R-T-Y, tack för en superkväll!

Söndags:
Myskväll med hjärtat sen träffade jag Elin, Josse, Pernilla och Diana!

Måndags:
Hallsberg med Elin, sen träffade jag massa folk, slutade med att sandra sov här!

Tisdags:
Umgicks med Elin, Markus, Pontus, Josse och Tea. Sov över hos hjärtat!

Men nu är det onsdag och jag är back on track! :D
Ska bara springa iväg och laga lite mat
puss / e'a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0