GHD!

Jag ångrar mig så sjukt mycket att jag inte köpte GHD plattången när dom va och hade föreläsning på skolan!
1200:- hade jag fått betala, i affären ligger dom på 1999:-
Till alla er som plattar håret mycket eller är i behov av en ny plattång finns det ingen bättre märke jag kan rekomendera GHD. Har deras Creation Spray och Thermal Protector.
Creation Sprayen har du i när du t.ex lockar håret/plattar håret så håller det sig kanon bra!
Thermal Protector är en värmeskydd som du använder när du använder värme på håret så sliter det inte lika mycket!
Stylingtången: det bror ju lite på vilken du har och vad du vill få ut av den, men jag vill rekomendera Gold Classic styler. En riktigt snygg och bra tång, som du både kan platta och locka med!

Det här kommer nog stå högst upp på min önskelista:


Ghd Midnight Collection Deluxe 1999:-


Kommentarer
Postat av: emelie

den är skapligt dyr, men fan vad bra den är. min kompis ellen köpte den har lånat den och håret blir perfekt :D:D

2010-11-22 @ 23:32:27
URL: http://kungemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0