Första blogg förslaget :

postat av "retard" ;
sex såklart, det är liiiiiivet att läsa om:D och hur bra din bästa kompis är... hehehe
ps. du är söt!

HAr en ganska stor känsla av vem den komentaren kommer ifrån, nämer inga namn men hon kallas för MAGGAN!
Om du inte vill att jag ska hänga ut ditt sexliv på min blogg så måste jag nog göra dig besviken.
Det är inte ett område som jag är bra på att PRAT om ;)
haha, jag älskar dig din skit!
Du är guld som komenterar min blogg! ♥


här är den skyldiga!


Kommentarer
Postat av: "den skyldige"

hahahhah ALLTSÅ BILDEN, ser ut som min mun är en fisk. men vadååå, du kan få hänga ut mitt sexliv, och vadå PRATA, så du är bra att utföra det, det skulle jag vilja testa ;)

2010-11-25 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0