Bloggperiod!

Jag vet inte vad som har hänt med fasen vad det har blivit kul att blogga!
Det känns osm jag vill göra nya inlägg hela tiden, men skriver samma sak i alla!
Så nu vill jag ha lite tips, vad tycker ni jag ska blogga om?
Är uppen för alla förslag!
~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~
Men nu tänkte jag bädda ner mig i sängen i väntan på att ph ska börja!
Imorgon börjar jag klockan tre för att vi har öppethus, så om ni åker till virginska, kom fan och hälsa på!
Puss och godnatt jag hör av mig imorgon!
/e'a

nya bilder kommer när jag har varit på ullared och köpt ny sladd, tills dess får ni stå ut!


Kommentarer
Postat av: retard

sex såklart, det är liiiiiivet att läsa om:D och hur bra din bästa kompis är... hehehe

ps. du är söt!

2010-11-25 @ 00:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0