Dålig uppdatering!

Förlåt att jaghar varit dålig med att uppdatera men jag har inte haft någon ork!
Ullared var grymt kul, lyckades handla för 2400!
Det vart mycke skratt, klagomål, värk i bena, mys och en hel del trötthet!
MEN DET VAR DET VÄRT!
haha, igår var jag förövrigt och hälsa på på john norlander, gymnasiet i KUMLA!
Faan, att jag vill börja där, men inte säkert jag får eftersom det gått så lång på terminen
Men det är bara hoppas!
Eftersom min allergi bara blir värre och värre lyckas jag fan inte ens ta mig till skolan idag, ser ut som en tomat och har ont som en padda!
Så nu ska jag bädda ner mig under täcket framför sex and the city 2!
Puss/ e'a

bilder från ullared kommer!

miss you girls! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0