Back on track!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har seriöst inte orkat blogga!
Stockholm var grymt, lyckades till och med hitta julklapp till anton, finaly!
Lyckades typ svimma två gånger igårn, så vårdcentralen bjöd på frukost, stark insatts!
Igår kom Michaela hit, vi pratade om allt från himel och jord!
Efter ett tag svängde Sara förbi och det vart en hel del skratt, vi begav oss till nattinnebandyn som totalt sög!
Sen var det bara hem och sova, skönt som fan!
Idag har jag bakat julstjärnor med mormor och nu väntar SIMS!
Framåt kvällen ska jag åka till världens bästa och mest saknade vän!♥
Hör av mig senare!
/e'a

Min frukost på vårdcentralen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0