Svar på kommenter


"emelie fuuucking melin :D :
så du bara gick upp och våldgästade min dator ? :( det va det jävligaste, du kunde stannat kvar där nere och våldTAGIT mig istället :D  ihiiii!"

Haha, jag var ju tvungen att lägga upp något litet inlägg och du sov så himla sött så jag ville inte väcka dig och fråga. Och usch nej, jag skulle aldrig ens tänka tanken att våldta dig, då får man ju HIV och skit ;o<3


"andrea:
vilken söt header, hur länge har ni varit tillsammans <3?"

Tack så mycket, det är pernilla som gjorde den till mig så det är nog henne du ska säga det till. Just den här gången har vi bara varit tillsammans i 1månad på fredag. Men vi har varit tillsammans till och från i ungefär ett år! :)

Ställ gärna mer frågor om det är något ni undrar över!


Kommentarer
Postat av: emelie

hiv är INGENTING mot allt du kan få :D

2010-08-09 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0