Bakfull !

Ursäkta för det sena inlägget!

Kvällen igår vart riktig trevlig, det började med att jag fick träffa min saknade jacquelin, sen gick jag vidare på förfest i kumlaby och till sist fest hos puddingmannen. Där var det massa folk och partyhumöret var som alltid på topp! Efter en lång natt var det riktigt mysigt att vakna upp brevid anton. Så efter att vi hade myst en stund gick vi till aramis och köpte mat sen tillbaka och kollade på film. Nu har jag just kommit hem till mamma och ska precis börja göra mig iordning för vid halv 6 ska jag möta upp Moa, Sandra, Michaela och Sara utanför maxi för en shoppingrunda av godis och annat onyttigt. Sen åker vi till Sara där kvällen kommer spenderas med tjejfilmer, tjejsnack och annat mys!

Lite bilder från igår!



Thörner och Dennis


Thörner hittade en sovplats i Dennis garderob!


 SKååål!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Du är med bitch! ;)

2010-08-08 @ 15:17:21
URL: http://pernillarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0