Marieberg

Efter en chokladboll, massa mackor och en hel del skratt med emelie kom elin och jag och hon åkte till marieberg. Och självklart när man äntligen har pengar så hittar man inget.Men ska nog in på torsdag och köpa en skinnjacka och hoppas på att jag hittar mer då. Imorgon efter skolan ska jag hem till anton så kan inte lova att det blir så mycket inlägg. Men nu måste jag kila ut och möta pontus, han står säkert redan och väntar ;)

Dom här var det enda jag köpte, och givetvis ska jag ge dom till min Anton! :) <3


Kommentarer
Postat av: michaela

sv: det kan du ge dig på att jag har!! :D

2010-08-24 @ 23:13:49
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/
Postat av: emelie!

vi ska till marieberg eller stan på fredag!? :D

2010-08-25 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0