Inneboende hos jacquelin

Jag får börja med att be om ursäkt för det dåliga uppdateringen men jag har "bott" hos jacquelin och inte har jag haft en lugn stund för att kunna sätta mig och blogga. Igår kom olle,albin och anton och gjorde oss sällskap, vi kollade film, spelade kort och satt och pratade hela natten. Jag och jacquelin lyckades somna runt halv 6 i hennes extremt läskiga spökhus. Vi vaknade vid 12 och sen dess har vi kollat på livet enligt rosa, gått till lidl i pyjamas och lagat kötbullar och makaroner. Ikväll bär det av till Viktor på filmkväll :)

Bilder kommer senare!

F A V O R I T E R !

Kommentarer
Postat av: jacquelin

min bästaste emelie!<3

2010-08-12 @ 18:29:10
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0