Godmorgon!

Sitter här lite halft nyvaken och ska snart hoppa in i duschen. Vaknade i natt av att min bror kom in och sa att det hade varit mordförsök på G-spot. Jag tänkte inte mer på det och när jag sen vaknade upp på riktigt så kunde jag inte avgöra om jag hade drömt det eller inte så jag gick in på na.se och mycket riktigft så hade det varit mordförsök. Vilket pucko säger jag bara, vem fan tar med kniv och ställer sig och börja skära i folk mitt på ett dansgolv?  Jaja det finns idioter till allt. Dagen igår kom med många öväntade överraskningar och jag har en känsla av att den här dagen kommer bli ännu bättre. Det som står på schemat än så länge är att så fort jag har slitit mig ifrån datorn och lyckats bli klar ska jag iväg och träffa jacquelin. Och sen blir det iväg på party och kvällen kommer avslutas hemma hos pappa i samma säng som min anton! :) <3


Anton och jag
Du är bäst mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0