Godmorgon!

Jag hade det jätte mysigt hos anton igår, vi kollade på film, åt god mat och bara låg och gosade. Värre vart det när jag skulle hem för det spöregnade och jag var först tvungen att gå till pappa för att hämta cykeln och sen cykla hem till mamma. Så när jag kom in kunde jag vrida ur mina kläder och jag frös som en hund. Så jag bytte snabt om och la mig i soffan under massa täcken och där lyckades jag somna också.

Så nu har jag nyss vaknat, tyvärr lite försent eftersom jag egentligen skulle varit i kumlaby klockan 11. Men nu ska jag iväg och göra mig i ordning lite och sen hoppa på min super snygga cykel och börja trampa mot kumlaby :)

all love to you/ e'a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0