Förbannad bloggare!

Hej!
Fick ett fnatt och bestämde mig för att börja blogga!
Tänkte att det var ett bra sätt att få ut lite av sin ilska och glädje.
Men just nu lutar det mer åt ilska, jag har varit så jävla arg de senaste dagarna så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och då var min tanke att helt enkelt skriva av mig allt...
Det är en brud som verkligen gör allt för att trycka ner mig och få mig må dåligt.
Det jobbigaste är inte att hon gör det utan hur hon gör det, hon låter det gå ut över min pojkvän och det är det som gör mig så jävla förbannad. Slutar hon inte snart så vet i fan vad jag gör, ett ord till och du är körd din jävla slyna!
I mina ögon är du inget annat än en äcklig liten patetisk slampa!


Det som är den största gjädjen just nu är att nu är det inte långt kvar till jacquelin kommer hem från turkiet, jag har saknat dig så hilmla mycket hjärtat mitt! <3

jag älskar dig jacquelin fontana!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag hoppas inte att du menar sara!

2010-08-10 @ 21:49:47
URL: http://sannndraa.blogg.se/
Postat av: sara

HAHHAHA OMG !!!

ja kan väl inte råför att anton hellre ville hålla på mig mej elr hur???

2010-08-11 @ 13:33:08
URL: http://magget.blogg.se/
Postat av: sara

du kanske ska fråga din perfekta kille hur de igetnligen var ;) de kanske var han som tog steget eller hur? heheh duvet inte mkt

2010-08-11 @ 13:34:43
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0