Filmkväll hos viktor

Efter jag och jacquelin kollat klart på nästan hela livet enligt rosa serien så kommer emelie och hämtar mig. Efter vi gjort i ordning oss lite hemma hos mig åkte vi hem till viktor och kollade på film med Sara, Sandra, Viktor, Adde, Thörner och Anton. Och jag fattade seriöst inte ett smack av vad den filmen handlade om, men när det entligten slutade så åkte jag, sara och emelie hem till mig. Och efter mys och tjejsnack på altanen i någon timme så åkte dom hem och jag har bestämt mig för att tv:n ska bli min bästa vän dom närmaste timmarna! 

Puss och Kram / ea



F A V O R I T   M A T !


Jacquelin när vi hade pyjamas turen till lidl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0