Anton Borg ♥

Du är min ängel, mitt hjärta och mitt allt!
Jag vill att du ska veta att utan dig skulle jag aldrig ha stått här. Du är den finaste som någonsin vandrat på denna jord och det spelar ingen roll vad någon annan säger för i mina ögon är du perfekt. Det finns inga ord som kan förklara hur tacksam jag är för att jag får hålla din hand, känna dina andetag och se dig lycklig. Jag kan klara vad som helst bara jag har dig vid min sida. Jag hoppas att du vet att ingen annan kommer ha den påverkan i mitt liv som du har, du tog mig från botten till toppen. Och i mitt hjärta så finns bara du! ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: jacquelin

så himla söta tillsammans!

2010-08-13 @ 10:40:00
URL: http://fontaana.blogg.se/
Postat av: ahline.

ni är för fina tillsammans. jag saknar dig sjukt mycket emelie! kommer alltid att finnas och älska dig som förut! puss <3

2010-08-13 @ 11:02:05
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: emelie m

hihi världens gulligaste!!

2010-08-13 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0